ninona blog

Twój nowy blog

UWAGA – NOWA NOTKA!!!

   Ponieważ dawno nie było nowej notki, a
Ninona  jest teraz taka zabiegana,
postanowiłam Wam stworzyć nową notkę: )

   Co prawda Ninona stwierdziła że zachowuje
prawo do skrótów jako autorka bloga, więc jakbyście stwierdzili, że mało treści
jest, to pamiętajcie, że ja dużo pisałam: P

   W kwietniu, dokładnie dzień po moich
imieninach, czyli 21 kwietnia pojechałyśmy z Ninoną na nagranie teledysku do
piosenki:” Kilka prostych prawd” Patrycji Markowskiej
J No bo my Gwiazdy jesteśmy przecieżJ Patrycja nam krzyczała już z drugiej
strony ulicy: ”Tęskniłam za Wami”, a gdy podeszła zapytała czy nie słuchamy już
innej muzyki po przerwie
J  Potem ciężka
praca na planie, zimno było mimo teoretycznej wiosny, ale na szczęście obok
było Coffeheaven:P .Podróż zwariowaną windą hotelową, po której miało się
zawroty głowy, oglądanie Warszawy z wysokości kilkunastu pięter … zwierzenia
Pati o Filipku… sporo tego, ale nie będziemy przecież  zanudzać niezainteresowanych .No i Monikę
oczywiście widać w tym teledysku cale kilka sekund..w tle..ale widać..Zostawiła
„swój ślad”: P No i tak na marginesie oczywiście dziękuję przy okazji za
śliczny prezencik imieninowy :P


   Potem Ninona wybyła do Szwecji… jakoś sobie
tam dała radę nie zaginęła te pare dni… Ja w tym czasie pojechałam w góry do
KARPACZA. Początkiem  maja pojechałyśmy
ponownie na koncert Patrycji do Warki… Odbyłyśmy śmieszną jak zawsze rozmowę z
panem menagerem, który nie mogę powiedzieć jakie paskudztwo jadł, ponieważ boję
się zemsty z jego strony, a on inwigiluje Ninonę na naszej klasie, więc też tu
mógł zawitać .Potem przyszła Patrycja i chwaliła mój wokal , bo dwa dni
wcześniej śpiewałyśmy razem na scenie. Było bardzo śmiesznie i nawet Patrycja mnie
zaczęła rozbierać do zdjęcia, bo Ninona stwierdziła, że mam ładną bluzkę pod
polarkiem: P Ja Was ostrzegam , jak gdzieś z nią idziecie to uważajcie na to ,
w co jesteście ubrani: )

   Potem pojechałyśmy do Opola na festiwal… Jak
było fajnie prawie równo rok po poprzednim festiwalu znów zawitać do
amfiteatru… Znów piszczeć, śpiewać, machać transparentem: P Poznać co
poniektóre osoby, podyskutować z Krzysztofem na temat prawa: P Ważne, że
festiwal się udał i gdy się skończył też bardzo miło spędziliśmy czas. Potem
cudowna podróż do Wrocławia- tylko dla wybranych no i jakże cudowne picie kawy
w kawiarni..a w sumie jak mam być szczegółowa to paru kaw w paru kawiarniach :P
Potem był cudowny czas spędzony w górach u Gosi – przepraszam że usnęłam pierwsza,
ale to  z pewnością dlatego, że nie
poszłyśmy w końcu na tą dyskotekę : ) Dziękuję, że jesteś przy mnie zawsze!!!!

   Po
mojej obronie Ninona zabrała mnie na Łzy. A że Patrycja też grała na tej samej
imprezie, no to przypadek :P I jakimś niesamowitym trafem Patrycja mi
zadedykowała piosenkę od Ninony, a Ninona mówi mi do tej pory… że ona nic nie
zamawiała :P A same Łzy..Niesamowite wrażenie… i czuję, że się wciągnęłam w tą
muzykę… Ja chcę jeszcze raz! Zabierzesz mnie kiedyś znowu Nini?



   Żeby nie było, że my niepoważnie czas
spędzamy to robimy czasem też mądrzejsze rzeczy niż jeżdżenie na koncerty-
mianowicie toczymy mądre dyskusje w pewnym parku w Warszawie i załatwiamy razem
ważne sprawy. Czytamy te same książki na zmianę:)I jeszcze dostaję fajne
zeszyty, za które też dziękuję ( mam nadzieję, że żółtego mi nie zabierzesz tak
jak różowego) i za ten prawie pożar u Ciebie w domu, pamiętaj , że się bardzo
starałaś: P Dbaj o Iskierka, pamiętaj że on wbrew pozorom nie jada kabanosów,
bo nie ma jeszcze ząbków i żeby go nie zostawiać w domu na zbyt długo samego i
go często przytulać! No… bo potem ludzie mówią, że to pedagog z powołania..a o
piesku sobie przypomina czasami : )

   Na koniec Ninona mi powiedziała, że na jej
blogu się pisze podziękowania… To coś napiszę: P

   Więc dziękuję, że coś mogłam napisać na
Twoim blogu, jakby nie było:P  Hmm…
chociaż co Twoje to i moje, na tym polega przyjaźń, trzeba się dzielić: )

   I tekst fajnej piosenki, może Ci nagram na
mp3 to sobie posłuchasz (jestem lepsza od oryginału w niej ):



„Wiem, że jesteś
gdzieś tam, przecież znam Twoje myśli, imię Twoje znam

Nie jesteś królem i
bez tego jesteś wart dla mnie więcej, więcej, niż cały ten świat

 

Jesteś daleko, lecz
blisko serca mego, cokolwiek by było, złego czy dobrego

Nie wiem, kim jesteś,
kim jesteś dla wielu, lecz dla mnie jesteś wszystkim, mój przyjacielu

 

Nie musisz mówić

Nie musisz milczeć

Wystarczy, że…

Wystarczy że jesteś”



No to ja jeszcze dopiszę swoje podziekowania ;)

po pierwsze dzieki Iskierko za notkę ;) Cudna..nic nie wykasowałam..żeby nie było ;p

Bo o kilku sprawach nie zostało wspomniane ;)

jeszcze przecież w miedzyczasie miałam urodziny ;)

I tu się naleza super podziekowania ;)

Za
książkę;**, dwie odbite łapki ;*;*; świeczkę, puzdereczko ;*, kubeczek
i podusie i superopwą żółta torbę :* ;*; za kubeczek i kwiaty ;*; za
tort i piekne talerzyki ;)

a
poza tym to sa wakacje i tyle osób sobie pojechało… wiec chciałam
powiedzieć ze tęsknie za Wami… i ze trza nadrobić spotkania i rozmowy
telefoniczne i w ogóle ;)

 buziak
dla Grzesia, Agi vel Iskierki, Sabiny, Żany, Igi, Gosi, Żaby,
Angeliki,PePeGocika,Sylwii vel 39..znaczy 38; Syriel (miło CIę było
zobaczyć);Agnieszki – mej drogiej tancerki);  Krzysia, Tomka ;)

bez Was nie było by tak samo ;)oczywiście kolejność jest przypadkowa ;)

jak o kimś zapomniałam to bardzo przepraszam ;)


POzdrawiam – Wasza Ninonka ;)



Oto mój dzisiejszy wyczyn :D

Wstałam rano..i miałam do pracy dojechać na 9.40…co oznacza że o 20 minut później niż zwykle..czyli -wow- mogłam sobie dłużej pospać :D

Ale wiecie jak to jest… jak sie ma wiecej czasu..to się wszystko przeciąga..i w końcu biegam wyszłam z domu..ze strachem ze spóźnię sie na autobus, a zeby nie było tak łątwo musiałam do niego dojechać metrem :D czyli pół godziny niewyjęte – bo jeszcze do metra jakoś trza sie dostać..

Na szczęście przyjechał mi autobus :D wsiadłam do metra..i miałam do autobusu 30 minut..wiec spoko..metro 24 i jakoś zdąże.. przecież nie mogę się spóźnić ;p

no ale metro zrobiło mi niespodziankę i jechało 35 minut..ehhh

na szczeście przypomniałam sobie że jest jeszcze jeden autobis..tylko ze nim to bym dojechała na styk, o ile ten kolejny autobus w który się przesiadam spóźniłby sie minutę czy dwie..ale zazwyczaj to robi..
no wiec się troszke uspokoiłam..

ale oczywiście nie mogłoby być tak łatwo.. czekam i czekam..nic nie jedzie..5 minut…10…15…
jeszcze podsłuchałam jakąś rozmowe na przystanku.. że ponoć od 20 minut nic nie przyjechało..a na tym przystanku to są ze 4 autobusy..wiec to troszku dziwne..

przez moją główkę przeszła myśl..że się spónie… już miałam dzwonić do szefowej…
wyjmuje komórkę..patrzę na zegarek..no jest 8 po…ale po której..po 8..  <ściana>
no kurcze..to mam jeszcze ponad godzinę..
nie ma to jak być inteligentnym inaczej..
tak wiec dzieki temu…że tak bałam się spóźnić..przyjechałam prawie godzine za wcześnie..nastałam się na przystankach..jeszcze do tego w letnich butach..bo u mnie byłoładnie..a tu śnieg po kostki leży ;p

ale dzieki temu mogłam Wam napisać kilka słów ;p

PS. jak otwierałam bramę…to jeszcze przejechał jakiś samochód i oblał mnie od stóp do głowy…

nie ma to jak fascynujący poranek :D

Pozdrawiam Was gorąco, popijając gorącą kawkę

Ninona :D

to dla was

7 komentarzy

Ależ ja was zaniedbałam..aż wstyd ;p
Normalnie nie pisałam od czerwca…masakra!! To ja może tak w skrócie ;D
Opole ;D
Oj co się działo..dzielnie pojechaliśmy kibicować Pati :D podróż w ciapongu minęła nam na rozmowach typu: jedziemy do opola, bo… świat się pomylił. Dziś jest piękna pogoda, bo…świat się pomylił czy blablabla, bo świat się pomylił :D …nie da się ukryć że wczuwaliśmy się w klimat utworu :D na miejscu było sporo zamieszania..pyszna pizza i zdjęcia z dłońmi sław.. a apotem to już rozdawania sztucznych ogni..czekanie na koncert..płatna toaleta w strasznym stanie.. no i to oczekiwanie..Pati wyglądała pięknie..pieknie zaśpiewała..i oczywiście jak już wszyscy wiedzą…Wygrała ;D gratuluję jeszcze raz :D szkoda tylko że ekipa warszawsko-mińska( od mińska mazowieckiego) tego nie widziała..musieliśmy zmykać na ciapong..ale i tak zabawa była wyśmienita ;D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Urodziny!
Jak tez oficjalnie wiadomo.. w tym czasie też wypadają moje rodzinki.. ale wiecie..zaczęłam je świętować już w opolu..a potem w niedzielę 17.06 namówiłam tatę żeby jeszcze pojechać do Dęblina na koncert..oczywiscie Pati :D była fajna podróż..wyciąganie dziewczyn..bo to tak w ostatniej chwili decyzja zapadła ;D Ewcia była sobie w Powsinie ( w sumie trudno się dziwić..dziewczynka chciała spędzić czas ze znajomymi … w końcu urodziny miała) No i dzielnie ekipą 5-osobową..czyli moi rodzice, Ewcia , Aga i ja..pojechaliśmy.. No i koncert był cudowny..a nawet z Ewcią dostałyśmy dedykację urodzinową ze sceny..dzieki Aguś ;* no i Pati też dzieki :D no a potem też dostałyśmy po urodzinowym żubrze ;D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Warto też wspomnieć że specjalnie na oblewanie opola kupiłyśmy szampana w teslo :D ach te tańce w sklepie …Ewcia ;* ale oczywiście ochrona nie pozwoliła nam go wnieść…spoko nie zmarnował się..wypiłyśmy w aucie ;D
A w dzień urodzin to ja już nie pamiętam co robiłam..ale było wesoło :D i to najważniejsze ;D

No potem to już się sesja kończyła ;p to mało ciekawy temat..ważne że się skonczyła ;D

No i były wakacje..pojeżdżiłam na różne koncerty :D
Byłam sowie dwa razy w Warce..za drugim razem nawet piłam zielone piwo :D
Byłam też w Wisełce na wyjeździe ze wspólnotą..wiec nawet kąpałam się w morzu..ale duzo fajniejsze było jezioro zaraz przy naszym ośrodku :D no i pływałam na rowerkach wodnych kształcie łabędzi :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i piłam pyszne kawy :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a potem od razu stamtąd pojechałam też ze wspólnotą na spływ kajakowy rzeką Drawą ;D oj to było przeżycie..była też ze mną Aga ;* ciesze się kochana że to przeżyłaś ;* no na spływie byłam pierwszy raz..moje ręce to wytrzymały nawet ;D kurcze..mam tyle wspomnień ze nie wiem co wybrać..wiec wam kilka zdjęć pokażę ;D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i były ogniska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nawet pływałam gondolą ;D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No i przeżyłam też pierwszy maraton koncertowy w swoim życiu :D a mianowicie Tarnobrzeg Chorzów i oczywiście koncerty Pati :D
Dziękuję Gosi i Agusi za przemiłe towarzystwo :*:* macie dziewczęta po buziaku :D No i Sylwii ma wielkiego buziaka za pyszny rosół ;* ale nie ma tu co opisywac wszystkiego :p bo nie ma sensu..ale obiecałam Agusi że napisze o ogórkach… a więc:
Dałyśmy Patrycji po koncercie w Tbg prezent od fc i dołączyłyśmy do tego czekoladki.. Pati bardzo się ucieszyła..ale pan menado od razu zapytał się czy mamy do nich ogórki.;.bo ostatnio Pati takie połączenie preferuje :D
Wiec niewiele myśląc..w niedługim czasie znalazły się i ogórki.. tylko trzeba było je jakoś przekazać..a przecież nie będziemy nachodzić Patrycji w pokoju..no bo bez przesady..wiec postanowiłyśmy poprosić o to panią recepcjonistkę :D ona nawet się nie zaśmiała..(nie wiem jak to zrobiła) i tak całkiem poważnie nawet pytała czy do tych ogórków nie podać pani Patrycji talerzyka i widelca…;ale Aga stwierdziła ze chyba sobie Patrycja poradzi :D Niestety Pati już spała…ale my się przecież tak łatwo nie poddajemy :D Pani recepcjonistka zaproponowała, abyśmy napisały list..wiec to zrobiłyśmy..a ona miała rano przekazać prezent Pati.. niestety my musiałyśmy wyjechać rano..więc nie doczekałyśmy się na reakcje.. ale wykonałyśmy kilka telefonów do tego hotelu..i w końcu okazało się ze ogórki zostały dostarczone..tylko ze z recepcji odebrał je pan menago :D no ale w Chorzowie Pati opowiedziała nam całą poranną historię.. i co najśmieszniejsze..podziękowała nam za ogórki ze sceny :D

No i zdjęcia ;D
Tarnobrzeg plac zabaw – jak to dziewczynki spędzały czas :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To był fajny wyjazd ;D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No a teraz własnie skończyłam praktyki w trzeciej klasie szkoły podstawowej..przez moment byłam pania nauczycielką..i średnio mi się to podoba.. ale i tak lubię dzieci..one to zawsze coś wymyślą ;D
Dowiedziałam się np. że własnością dodawania jest to, ze dodawanie jest przyjemne a nie przemienne.. i ze kwiatostanem owsa jest strzecha a nie wiecha :D i jak tu się nie śmiać ;p

No i to chyba tyle ;D

A nie..zapomniałam…jeszcze Anna W dostała od nas jak zwykle spóźniony prezent urodzinowy.. oczywiście jak co roku..ostatnie w tym roku pierwsze w przyszłym..na dniu kotana ;D Ewcia ja Cię podziwiam za tą precyzje szycia ;* a wgrzewanki się robi fajnie … o coś tu śmierdzi spaloną gumą :D
Tu macie zdjęcia
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To był też fajny koncert :D dużo gwiazd..i radości..no i poznałam Kasię Stankiewicz ;D hehehe..

No to już przyszedł czas na zakończenia ;D bo ile można pisać ;p
Pozdrawiam wszystkich którzy tego potrzebują :D
A w szczególności tych którzy tego pragną :D oraz tych z którymi spędziłam te wakacje :D

To na pewno milion godzin z Żaną ;* kurcze..te rozmowy telefoniczne ;p
Iguś ;* , Ewcia ;* Agusia ;* moja kochana wspólnota..a już przede wszystkim Żabcia..ach te nasze wspólne śniadania i głupawi ;*

No i to chyba tyle..
A już tak na totalny koniec zapraszam na strone mej koleżanki Żaby..jakby ktoś zapragnął mieć wyjątkową biżuterię :D
wWW.kluskowedrobnostki.blogspot.com

a tutaj możecie zobaczyć co Monia robi w herbaciarki :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
czas rozpocząć 5 rok studiów !!!

No witam serdecznie ;D
wiem, że już zdążyliście sie stęsknić za nowa notką ;D
ja jestem właśnie w czasie sesji :D co oznacza, że teraz jest najlepszy czas, żeby napisać nową notkę :D obecnie uczę się edukacji zdrowotnej i pisze konspekt pracy magisterskiej :D

No ale może opowiem co się dzieje u mnie ostatnio :D
wiec poza nauką..to temat nudny..nie będę go poruszać :D jestem w sumie zadowolona i szczęśliwa :D i postanowiłam dziś pokazać kilka zdjęć :D

Zacznę od koncertu w Stodole :D
było niesamowicie ;D koncert i spotkanie po koncercie ;D ogólnie zachwycił mnie Oddział Zamknięty..super kontakt z publicznością na Czarek i piosenki też fajne..bawiłam się nieziemsko :D a potem wyszła na scenę Pati..oczywiście po przerwie..mieliśmy śliczny transparent- sama go zrobiłam ;p Pati też dostała wielką kartkę..no i mam nadzieję że niedługo będzie to można zobaczyć..bo będzie dvd z tego koncertu :D
no a teraz obiecane zdjęcia :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No to może tyle :D
teraz napisze coś o majówce ;D
Byłam razem ze swoja wspólnota na wyjeździe w Bojano – pod Gdynią ;D
było niesamowicie ;D mieliśmy piękny czas razem z Bogiem i ze sobą. Widzieliśmy morze :D skakaliśmy na trampolinie :D tutaj macie kilka zdjęć :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

co było jeszcze ;D z takich wesołych wyjazdów ;D
no to oczywiście koncert w Ostrowie Wielkopolskim :D Podróż długa i burzliwa ;D oczywiście miejsce: dyskoteka protektor..czy jak to się tam pisze..po prostu było wesoło ;p
jesteśmy już na miejscu..pytamy się ..jak mamy to znaleźć.. w odpowiedzi dostałam wiadomość: taka wielka stodoła..nie przegapicie ;p i mieli racje ;D a co do klimatu..to Ci ludzie tam się bawili całą noc i to do tego na porozbijanym szkle..bo sprzedawali tam tylko piwo w butelkach..dziwnie ;p
a to macie jakieś zdjęcia :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No poza tym..to jeszcze ostatnio był Pruszków :D i oczywiście Pati :D
ja wiem ze tez pewnie chcecie zobaczyć zdjęcie :D Proszę :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A jeszcze na koniec wam coś pokażę ;p ostatnio czekałam na wpis z edukacji filmowej :D i trwało to 2 godziny..wiec poszliśmy posiedzieć nad fontanną ;D i oto co tam zobaczyłam :p

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a w tej fontannie ;>
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ale to jeszcze nic ;ppotem było ciekawiej :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nie ma to jak nastolatki :D one tam siedziały i czekały aż ten największy strumień wystrzeli :D hehe

No to chyba na razie tyle :D
było wesoło :D
teraz czeka mnie Opole :D wiec wiecie..jakby co to oglądajcie i głosujcie na Patrycje :D

No i wiecie ;D notka długa..a przede mną jeszcze dużo pracy :D

To ja może jeszcze pozdrowię :D

Ewę :D dziękuję za miłe spotkanie :D ;*
Igę :D fajnie ze się spotkamy :D ;*
PPJ ;* kochana..za to ze jesteś taka zajęta :D
Izę :* no napisz popraw i zalicz..wierze w Ciebie ;*
Agusię :D za wspólne wyjazdy na koncerty i spotkania i telefony i w ogóle ;*
Sabinę ;* za to że jesteś jaka jesteś ;* i za telefon ja Jesteś i za kartkę łzową ;D mam nadzieję że jest z ładną dedykacją ;*
Pati ;* za szczerość, radość :D i za Twoje koncerty :D
Anna W :D za miłe spotkanie i za to ze musisz grac koncerty :D
Małgorzatę :* żebyś się uśmiechnęła do słonka i nie myślała za dużo..ja wierzę ze będzie dobrze ;*
ŻaNĘ też pozdrawiam serdecznie..za dużo ciepła i uśmiechu..oraz za zaufanie ;**dziękuję za wszystko :D i pamiętaj..ty zawojujesz świat :D
Pozdrawiam tez Domi..mimo że nie ma czasu ostatnio ze mną rozmawiać..i tak Cię lubię..i nie mogę się doczekać nowej płyty..o!! ;* i zespół Horrida też pozdrawiam :D
Marigell za komentarze co pewien czas…tak z doskoku..mam nadzieję ze wszystko u Ciebie dobrze i że Cię pozszywali bezpiecznie ;*
Morelkę ;D za to ze o mnie pamiętasz :D
Grzesia ;** a co :D fajny jesteś :D dziekuje ze jesteś zawsze gdy Cie potrzebuję i wspierasz i rozśmieszasz ;D dzięki Tobie latam ;D
imprezującego Bursztyna też pozdrawiam ;*
Robert :D za podróż przez Kraków i płytę z koncertu ze stodoły ;*
Marcina K. za pomoc zawsze – dziekuję ślicznie ;*
Kubę i Anią z mojego kochanego wydziału..dzięki za wsparcie ;* szkoda że i tak tego nie przeczytacie ;D
Pozdrawiam też MUP :D a co :D mam nadzieję ze niedługo się spotkamy :D

i pewnie jeszcze milion innych osób o których zapomniałam..ale was też mocno całuję ;D

buziaki..i mam nadzieję ze następna notka będzie troszkę w mniejszym odstępie czasu :D
mam nadzieję ze miło się czytało :D
buziakuję ;D

ps. no i jeszcze chciałam zachęcić do zalogowania się na nowym portalu :D jest tak fajnie..można stworzyć swój profil..dodawać zdjęcia..komentować zdjęcia innych :D pisać notki :D tu macie link :D

http://pl.netlog.com/go/register/friend=Ninonka

ważne!!!

Perfect od prawie trzech dekad na polskiej scenie muzycznej broni najlepszej rockowej jakości. „Autobiografia” stała się ponadczasowym hymnem pokolenia, a przebojów w ich karierze nie sposób zliczyć. Ich pierwsza płyta, tzw. Biały Album, gdzie znalazły się m.in. „Nie płacz Ewka”, „Chcemy być sobą”, „Ale wkoło jest wesoło” czy „Niewiele Ci mogę dać”, w 1981 roku sprzedała się w nakładzie miliona egzemplarzy!. I do dzisiaj dobra passa trwa, a zespół nieprzerwanie gości na listach przebojów i najważniejszych festiwalach muzycznych w kraju. Ostatnio podczas festiwalu Jedynki Sopot 2006 Perfect odbierał Honorowy Złoty Mikrofon, który przyznało Polskie Radio. 11 kwietnia w Stodole niepokonana rockowa formacja obejmie w posiadanie scenę w składzie: Grzegorz Markowski (wokal), Jacek Krzaklewski (gitara), Dariusz Kozakiewicz (gitara), Piotr Szkudelski (instrumenty perkusyjne) i Piotr Urbanek (bas).

Patrycja Markowska ma na swoim koncie już trzy albumy a za sobą wierną rzeszę fanów. Ostatni krążek, „Nie zatrzyma nikt” z 2005 roku, zapewnił Patrycji zarówno uznanie fanów jak i miejsca na playlistach i pochlebne recenzje. To prawdziwy album z charakterem, gdzie każdy kolejny utwór może zagościć jako singiel w stacjach radiowych.

Oddział Zamknięty już w latach 70-tych miał genialne wyczucie co może stać się hitem. Zaczęli mocno od „Ten Wasz Świat”, „Obudź się” i „Party” czy „Andzia i ja”. Debiutowali grając kilkadziesiąt koncertów miesięcznie i tak zostało do dzisiaj. Do ułożonych nie należeli i w siermiężnych latach 80tych określano ich jako najbardziej „rock’n’rollową” polską kapelę. Kolejny ostry atak „oddziałomanii” i nowe hity: „Gdyby nie Ty” czy „Sama”, przypadł już na lata 90te. Zespół ma za sobą 27 lat na scenie i wciąż gra z energią, której mógłby jej pozazdrościć sporo młodsi rockmani. W przeciągu tych lat nagrali osiem albumów, a obecnie intensywnie pracują nad nowym krążkiem. Pierwsze DVD nagrają 11 kwietnia w warszawskiej Stodole w składzie: Cezary Zybała-Strzelecki (wokal), Krzysztof Zawadka (gitara), Wojciech Łuczaj Pogorzelski (gitara), Grzegorz „Ornette” Stępień (gitara basowa), Dariusz Henczel (perkusja).

Zatem 11 kwietnia w warszawskiej Stodole prawdziwa rockowa klasa! Perfect Patrycja Markowska + Oddział Zamknięty 11.04.2007, Warszawa, Stodoła, godz. 18.00

Image Hosted by ImageShack.us

Do ZOBACZENIA – to nie tylko koncert to wydarzenia!!!!

Jak nie ma notek to nie ma..a jak sie sypia to sie sypią..

A mi się dziś na wspomnienia zebrało ;p
Jak to się stało, kim jestem..wykopałam swoje zdjecia z dzieciństwa i postanowiłam je Wam pokazac..bo wiecie..to niesamowite, że tak na prawde każda dziewczynka ( a może nie każda..ale ja na pewno) zawsze chciała być księzniczką i znaleźć księcia swpjego i w ogóle być szczesliwą..mieć swój zamek..
No i ja tez tak chciałam :D
Każda dziewczynka uwielbia pozowac do zdjęć..mimo ze np nie ma połowy zebów..ale to nie jest ważne..ważne, że dla kogoś jest piękna..że ktoś chce ją fotografować :D

I z tego sie chyba nie wyrasta.,.,.może to i dobrze.. chociaż jak patrze na ten świat, to widze ze to kobiety chcą rządzić..że to one chcą zdobywać, ze to one mają mieć ostatnie zdanie..że to wokół nich kręci się świat..a ja chciałabym widzieć silnych facetów którzy wiedzą kim sa i czego chca od życia i takich którzy mają wizję i do niej dażą, takich co mają cel! A nie takich którzy zastanawiają się czy przypadkiem na pewno mają dobrze dobrane skarpetki do butów.. chyba jakas jestem staromodna ;D Ale ja sie ciesze ze takich facetów mogę oglądać..takich po prostu męskich :D

Do notki mnie natchnął taki jeden wariat( ty już wiesz że to o Tobie – masz się cieszyć, bo jesteś inspiracją ;***)

Ja chyba nadal jestem taką dziewczynką jak na tym zdjęciu :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I chce żeby o mnie walczono
Tak jak śpiewa Patrycja :D

„Idź na całość raz
Aż tchu będzie brak
Pękać strunom daj gdy zdobywasz świat
Kradnij nocą sen i ubierz się w grzech
Upuść jedną z łez a sznur pereł nieś

Pokaż na co tak naprawdę stać cię kochanie
Przecież duszę, ciało i wszystko co we mnie dostaniesz

ref.:
Tak o mnie walcz
Tak mnie zdobywaj
Chcę poczuć że budzi się lew
i w Tobie
Chcę poczuć ten ogień

Wznieś babilon nasz i schowaj mnie tam
Kołysz tylko mnie w twoich myślach co dnia
Z wiatrem poznaj mnie bym się wspięła gdzieś hen
Złóż kolłyskę z rąk gdy upadam na dno

Pokaż na co tak naprawdę stać cię kochanie
Przecież duszę cieło i wszystko co we mnie dostaniesz”

I nie chce się zmieniac ;D chce być taką małą kobieta już do końca..to takie jest..słodkie ;D
I nadmienie że inteligencja w tym nie przeszkadza ;D

Całuję wszystkich czytających ;***

No to ja jednak może coś napisze..niby nie wiem co..bo ostanio jestem strasznie zabieganym misiem..ale co po niektórzy i tak wiedza ze ja tak lubię..bo nielubię sie nudzić..i krążą plotki, ze ostatni raz to ja się nudziłam w przedszkolu..
Denemtuję ;p

Ale przez nadmiar tej bieganiny..coś nie wyrabiam ostatnio na zakrętach i sporo braków mam..ale sobie jakoś radzę ;p

A co ciekawego tak poza tym..hmmm…

Ostatnio zastanawiałam się nad wizją kobiety i jej potrzebą bliskości (zazwyczaj chodzi o to żeby był blisko jakiś facet) ;p a że dziś Dzień kobiet (swoją drogą – Wszystkiego najlepszego kobiety !!!!)
Tutaj też dziekuje wszystkim którzy pamietali :D to bardzo miło dostawać zyczenia ( Ci co mi coś wysłali to wiedzą ;**** słodkie buziaki dla was)

a że słucham dla odmiany Patrycji..to chodzi mi po głowie piosenka „Daj znak”

Teraz jesteś tu, a za chwilę ona
rozkoszą spojrzeń swych
karmić będzie sen
karmić będzue ciało swe
powoli zniknę znów…

Wiem, że robię błąd
wiem, że tylko dzika noc
przyniesie ciebie mi
chociaż pachniesz mą
nie będziesz mój…

Daj znak, a zostanę
tak długo jak będziesz chciał
daj znak, tuż nad ranem
bo odejść stąd jakoś żal

Daj znak, a zostanę
tak długo jak będziesz chciał
daj znak, tuż nad ranem
bo odejść stąd jakoś żal
żal…

Nie zobaczę jak
głowę dla mnie tracisz
nie, nie poczuję, że
dla nas wstaje dzień
dla nas spada letni deszcz
to nie dla mnie wiem…

A jednak wracać chcę
kawałek ciebie wydrzeć jej
i w słodkim grzechu ty
jeszcze jeden raz oszukać czas…

Daj znak, a zostanę
tak długo jak będziesz chciał
daj znak, tuż nad ranem
bo odejść stąd jakoś żal…

Daj znak, a zostanę
tak długo jak będziesz chciał
daj znak, tuż nad ranem
bo odejść stąd jakoś…

Daj znak…

No i kurcze..po co te kobiety pchają się zajętym facetom w objęcia..skoro i tak wiedzą, ze nic z tego nie wyjdzie..jak to jest..że tak potrzeba nam bliskości..że potrafimy za nią zapłacić aż taką cenę..tak naprawdę cenę poniżenia, upadku, podeptania dumy.
To jest przerażające..

No ale może jednak jakiś miły akcent by sie tez pojawił ;p
jakies zdjecia albo coś ;p
wiem, że je uwielbiacie :D

tutaj zapachnie jeszcze zimą ;p
Cudowne wyjście na łyżwy ;D z Igą i Agą :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a Tu zdjęcia zrobione po ostatnim koncercie Patrycji :D widać ze było wesoło :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pozdrowienia dla czytających ;***

No dobra..mamy nowy rok..trza by było coś napisać..
Poprzedni uważam w sumie za udany..ale mam nadzieję ze ten będzie lepszy..
Mam wielkie oczekiwania.. bo jak inaczej zyć..gdy się ich nie ma.. ja lubię dążyć do celu.. osiągać to co zamierzyłam.. chociaz nie zawsze..ale nie chodzi tu o jakieś drobiazgi ;p
Z postanowiem noworocznych..to przede wszystkim być mniej naiwną..i szukać szczęścia!! Szukać też dobra, które jest w innych ludziach…no i nie zaniedbywac przyjaciół..bo juz wiem ze źle się to kończy..jak również nawiązac wiele nowych znajomoći..
Mieć czas na rozrywkę..ale też zaczać wrewszcie jakaś sensowną pracę..
No i może znaleźć kogoś, któ będzie chciał ze mną przez to życie iść :D
No ale dobra..to na tyle..
Narazie opowiem o roku, który się właśnie rozpoczął..
Zacznę od tego że zbliza się sesja..dlatego zaczęłam od tego..zeby nie musieć o tym pisac znowu ;p ale trzymajcie za mnie paluszki :D
A co dalej..Sylwester był niesamowicie udany..było dużo ludzi..dużo tańca ..tylko niestety śliski parkiet..ale jakoś sobie poradziłam ;p
No i potem witałam nowy rok jeszcze na starówce i nad Wisłą..to były niesamowite chwile..i wielkie szczęście kiedy tacy zmarznięci dotarliśmy o 5:35 pod schody ruchome przy zamku królewskim.. trza było widziec nasza radość gdy okazało się ze one sa otwarte od 5:30 i ze mozemy wejść do środka..i sie ogrzać i pojeźdźić ;D
No a w niedzielę miałam możliwość bycia na podpisywaniu płyt przez Delight. Było bardzo miło..nawet nie spodziewałam się że Paula będzie mnie pamiętać..przeciez ostatni raz widziała mnie prawie 1,5 roku temu ;p I ogólenie dzieki Paula ;* jesteś kochana :D
No ale zrobiłam sobie sesje zdjęciowa..co prawda aparatek kolegi..bo w moim padły baterie..po co je sprawdzić przed wyjściem :D zdjęciami się zaraz pochwalę.. znaczy dwoma najfajniejszymi wg mnie ;D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
No a teraz zbliża się okres różnych koncertów..i osobiście chce iść na Leash Eye do Progresji w niedzielę..tylko jeszcze nie wiem kto chce ze mną tam iśc..chętni prosze się do mnie zgłaszać..mój mail kto chce ten zna..a jak nie zna..to niech się wspisze gdzieś..to ja już mu podam..albo niech poda swój ;p
A no i najważniejsze wydarzenie tego tygodnia ;p nie będę tu pisać o tym ze mamy piękna wiosnę tej jesieni..chociaż to też..w poniedziałek było śliczne słonce..i las wyglądał prześlicznie..ale nie o tym, miało być!! otóż w ten poniedziałek..spadłam 2 razy z konia..podczas półtoragodzinnej przejażdżki ;p..zapytacie czemu 2 razy..otóż dopiero za drugim razem udało mi się trafić plecami w korzeń… tak tak..jestem zdolna.,.grunt ze teraz mam problemy z siedzeniem..staniem i leżeniem..i wcale mi się to nie podoba..dobrze że sa przyjaciele..którzy mi pomagają ;D martwią się..i w ogóle..kocham Was mocno ;**** Ci co dostali całusy..to wiedza..a jak chcesz całusa..to zawwsze możesz się zasłużyć ;p
No i mam nadzieję że niedługo mi przejdzie ten ból… bo ja chce na koncert..no i w poniedziałek znowu na konie ;p
No a teraz serdeczne pozdrowienia dla czytających :D
Całuję Was mocno noworocznie..i życze wiele..wiele szczęścia ;*

Doniesienie z ostatniej chwili..
Macie teraz niesamowita okazję..zakupić pewne suknie..bardzo znanej Szczcińskiej piękności :D
Weźcie to sobie do serca..tylko jedna osoba może mieć jedną suknie..wiec nie czekajcie..tylko zamawiajcie ;D

http://www.allegro.pl/item156368058_bordowa_sukienka_studniowka_karnawal_.html

http://www.allegro.pl/item156375778_elegancka_i_seksowna_czarna_sukienka_orsay_.html

A więc tak..zaraz doznacie szoku..ja wiem..ale stwierdziłasm ze dość bycia normalnąś..trzeba się zmieniaźć :D i ja własnie dziś poszłam do fryzjera..i w ramach noworocznych postanowień..że nie należy bać się eksperymentować…poszłam do fryzjera.. zrobiłam trwałą i rzuciłam kolerek…prawda że mi ślicznie??

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A tak na prawdę to peruka, która przyjechała prosto z japonii. Ola to ma pomysły..wie ze we mnie jest dziecko!!!

No a tak poza tym jest już koniec roku…nie chce mi się pisać podsumowania.. bo juz nie pamietam co się działo ;p

ale Wam życze wszystkiego co najlepsze..noi oczywiście dużo spotkań ze mnś ;D bo przecież smutno by wam było..beze mnie :D
buziakuję ;D

nowa ja

5 komentarzy

hmm..no ja wiem ze dawno nic niepisalam..ale o czym mam pisac..
teraz mam nowy etap w zyciu.. i jest to wszystko strasznie szybkie i pozostawia mi niewiele czasu..ja to nie moge sie nudzic..bo ostatni raz nudziałam sie w przedszkolu :D tak Ania?

No a z takich nowości..to na koniach coraz lepiej..umiem juz jezdzic półsiadem :D mozecie być ze m nie dumni :D

Zaczęłam naukę gry na Bębnach :D będę starszą bębniarą ;D a co :D

Poza tym spędzam czas ze znajomymi i jest mi dobrze ;D

Miałam tu zamieścić pewne zdjęcie ;D ale to na specjalne życzenie Ewci..to co prawda była impreza dawno dawno temu..ale nie marudźcie :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

no i byłam ostatnio na spotkaniu klasowym..jak my sie wszyscy starzejemy..a to dopiero 4 lata po skończeniu LO. wszyscy studiują dzielnie..wiele osób pracuje..cudnie..i nikt nie ma na nic czasu..czy to normalne..chyba teraz niestety tak :p

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Poza tym ostatni tydzień upłynął pod znakiem Łez :D..dawno się tak nie ubawiłam..i tu tez się pochwale zdjęciem..jest piekne po prostu :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A dziś ide sobie na koncert Anji o. solo :D i już nie moge się doczekać… bo jeszcze nie słyszałam tego repertuaru..wiec pewnie sie zdziwie :D

No i ostatnio ciąglę męcze jeden kawałek z nowej Łzowej płyty..a mianowicie „Szcześcia smak” piękny :D

No i to bedzie na tyle..może coś niedlugo napisze..np życzenia na święta ;D

Buziakuję wszystkich ;*


  • RSS